Today, TotalCX announces an integration with Elead through ICOM AI technology, offering a seamless solution for recording SMS interactions directly from the TotalCX mobile app into the Elead Customer ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65874896f9fd4a588fdd60b48b8009a0&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2ftotalcx-revolutionizes-the-customer-communication-experience-through-mobile-app-integrations%2f&c=15738512286512455628&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment