امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 3, 2023

Salesforce Delivered Stellar Results And Unveiled Transforming AI Partnership With Amazon

Salesforce Inc CRM reported stellar third quarter results, leading its shares to rise by about 10% to their highest level since last January. On November 27th, Salesforce also revealed it is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656ceae2d15f4cbe8f0d460881c7d72a&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2f23%2f12%2f36046414%2fsalesforce-delivered-stellar-results-and-unveiled-transforming-ai-partnership-with-amazon&c=14627792024202891140&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment