Salesforce Inc CRM reported stellar third quarter results, leading its shares to rise by about 10% to their highest level since last January. On November 27th, Salesforce also revealed it is ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656ceae2d15f4cbe8f0d460881c7d72a&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2f23%2f12%2f36046414%2fsalesforce-delivered-stellar-results-and-unveiled-transforming-ai-partnership-with-amazon&c=14627792024202891140&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment