The heavy CRM usage comes on the heels of RetailSphere’s™ engineering and product teams streamlining functionality on reporting, filtering abilities, and introducing a bulk function to add selected ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6590832239e24deeb035f2f7f38ef9ce&url=https%3a%2f%2fwww.retaildive.com%2fpress-release%2f20231227-retailsphere-crm-usage-skyrockets%2f&c=8276166385966883231&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment