امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 18, 2023

24 Analysts Have This to Say About Salesforce

Over the past 3 months, 24 analysts have published their opinion on Salesforce CRM stock. These analysts are typically employed by large Wall Street banks and tasked with understanding a company's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6580bf4cfc164f00a015f7e22ea65507&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fanalyst-ratings%2f23%2f12%2f36283977%2f24-analysts-have-this-to-say-about-salesforce&c=5575644468177547382&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment