امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 14, 2023

GovCon Expert Kim Koster: Leveraging the Power of AI Starts With These 7 Data Fundamentals

When these fundamentals are followed, data becomes a trusted resource and true asset that GovCons can use to make timelier, better-informed decisions, learn from past performance and develop a clear ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=657b6b4e6f2a440f8ccd5db58835658b&url=https%3a%2f%2fwww.govconwire.com%2f2023%2f12%2fkim-koster-leveraging-the-power-of-ai-starts-with-these-7-data-fundamentals%2f&c=15228561946774899811&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment