امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 22, 2023

nCino and Salesforce Expand Strategic Partnership to Further Modernize the Financial Services Industry

Cino, Inc., a pioneer in cloud banking for the global financial services industry, today announced an expanded partnership with Salesforce to accelerate the delivery of best-in-class cloud solutions ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6586058669774a15b33cd4e15c36fe95&url=https%3a%2f%2ffinancialit.net%2fnews%2fcloud%2fncino-and-salesforce-expand-strategic-partnership-further-modernize-financial-services&c=1576517626009556518&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment