Collaborate with the Hurt Hub leadership team on the roll out of a new CRM software in FY24 to track interactions with members and event clients, ensuring we follow best practices in the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6580bf4cfc164f00a015f7e22ea65507&url=https%3a%2f%2fcharlotte.axios.com%2f346351%2fsales-manager-jay-hurt-hub-for-innovation-entrepreneurship-at-davidson-college%2f&c=8093719334221374936&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment