امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 11, 2023

Required Reading: Revenue Growth Is Possible with Responsible AI

CRM: In very general terms, how can AI be applied to revenue-generation processes? Pedowitz: AI can be applied to optimize revenue generation processes and drive growth. Machine learning algorithms ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=657776fdfbd4423c9daa2786d18cafbc&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d161790&c=6434091846913572360&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment