امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 3, 2023

Unveiling 2024 B2B e-commerce trends in a dynamic world

This article delves into the dynamic realm of B2B e-commerce trends, offering insights on how businesses should adeptly navigate the trends. DHL Express unravels the key trends that will empower ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656ceae2d15f4cbe8f0d460881c7d72a&url=https%3a%2f%2fwww.newswit.com%2fen%2fifij28koutntq9tcigokxmph9coir06y&c=15390913714667156694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment