امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 26, 2023

Investing In The Future: Salesforce And Tyler's Digital Triumph

An analyst from Jefferies was interviewed in early December to opinion on the latest blowout report from Salesforce.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=658b3d275c48452abf513a3d9b719271&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fjonmarkman%2f2023%2f12%2f21%2finvesting-in-the-future-salesforce-and-tylers-digital-triumph%2f&c=4887656790141803563&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment