امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 10, 2023

Keap Earns TrustRadius Top Rated CRM Software Recognition for 2023

TrustRadius is a trusted review site that provides software buyers with unbiased information and insights from verified users. Their Top Rated Awards are given to companies that have received the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645c589edfd14428a9eee545c5851136&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f05%2f10%2f9811222.htm&c=14659881283008838213&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment