امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 11, 2023

How Creatio is integrating ChatGPT into its Atlas low-code platform?

The integration of the ChatGPT connector into Creatio’s offerings will allow developers to build applications faster and help in customer-centric use cases such as providing assistance in writing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645d639f83cc42deb2fca5b9ce1e3e3e&url=https%3a%2f%2fwww.infoworld.com%2farticle%2f3696229%2fhow-creatio-is-integrating-chatgpt-into-its-atlas-low-code-platform.html&c=12957437927575561606&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment