امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 8, 2023

After-The-Pandemic Consumer Trends in eCommerce Push SMBs To Adapt Quickly

Commerce became a lifeline to the world during the COVID-19 lockdowns. Hard-working and dedicated SMBs (small- and medium-sized businesses) did their part to keep the channels of supply and demand ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645960ff49aa4b6697e8e091e9b5d034&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f23%2f05%2fn32262400%2fafter-the-pandemic-consumer-trends-in-ecommerce-push-smbs-to-adapt-quickly&c=5721461436988158406&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment