امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

Preparing for disruption: top tips to streamline your business

So, here are some tips that can do wonders for streamlining your business. Use your CRM to boost customer conversations because customer relations is the most important tool you have. Find out what yo...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B902871C4D1A4E15B2659BA9888ED685&url=https%3a%2f%2fwww.xero.com%2fblog%2f2018%2f12%2fpreparing-disruption-top-tips-streamline-business%2f&c=14778902614643154096&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment