امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Blockchain & CRM What Do They Have in Common

Blockchain has taken the world by storm and its one of the newest leading technologies in global computing. It just so happens that this concept is going to lead CRM in to the next level. But for thos...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=08C430E07E214D0BACDD2C04FAB0AFBA&url=http%3a%2f%2ffoundersguide.com%2fblockchain-crm-what-do-they-have-in-common%2f&c=13595015247931883554&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment