امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 30, 2018

Sales analytics with Qlik

In fact, two of the leading causes of forecast inaccuracies and missed targets are insufficient pipeline data and the limited analytical capabilities CRM platforms offer. Qlik helps sales teams analyz...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B39737DB4696419D840C901A62510678&url=https%3a%2f%2fwww.qlik.com%2fus%2fsolutions%2ffunctions%2fsales&c=14924707365108177349&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment