امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Top 3 Themes for Dynamics 365 in 2018

For the Dynamics partners a nice upside in this merger was PowerApps P2 becoming the “naked XRM” platform license they had been asking for many years (compared to the earlier Dynamics 365 Plan license ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55587A816C5F450F90001B8400C45203&url=https%3a%2f%2fsurvivingcrm.com%2f2018%2f12%2ftop-3-themes-for-dynamics-365-in-2018%2f&c=17804276645533681557&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment