امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Portals 365 deployment with DMM 365: recipe of granular Portal deployment using Saved Views as filters

DMM365 connected to source CRM instance has rights to read required Saved views, Site Settings and Web Files entities. DMM365 connected to target CRM instance with rights to writeSite Settings and Web ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55587A816C5F450F90001B8400C45203&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fb%2fcrmfields%2farchive%2f2018%2f12%2f30%2fportals-365-deployment-with-dmm-365-recipe-of-granular-portal-deployment-using-saved-views-as-filters&c=711865407123247514&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment