امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 30, 2018

Jpmorgan Chase & Company Has Boosted Its Stake in Salesforce Com INC (CRM) by $121.28 Million

Investors sentiment decreased to 1.52 in Q3 2018. Its down 0.09, from 1.61 in 2018Q2. It turned negative, as 31 investors sold CRM shares while 288 reduced holdings. 140 funds opened positions while 3...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B39737DB4696419D840C901A62510678&url=https%3a%2f%2freurope.com%2f2018%2f12%2f28%2fjpmorgan-chase-company-has-boosted-its-stake-in-salesforce-com-inc-crm-by-121-28-million%2f&c=18159757797003125258&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment