امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Portals 365 (ADX portals) how to Incremental (Sequential) Deployment and backup. Part II

This article reviews how modern crm portals can be quickly copied or deployed for free. That is why Scribe, Kingswaysoft, Cobalt and other toll services excluded from the review. In the part one we ta...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=08C430E07E214D0BACDD2C04FAB0AFBA&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fb%2fcrmfields%2farchive%2f2018%2f12%2f30%2fportals-365-adx-portals-how-to-incremental-sequential-deployment-and-backup-part-ii&c=363341311950480783&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment