امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Ten Best Practices for Marketing Automation Success

Integration of marketing automation with CRM system enables sales representatives to extract from their CRM self-selected accounts in marketing automation solution. On developing your ideal customers, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA45AAF9DD4A4B96954E74BA0B27E694&url=https%3a%2f%2fwww.predictiveanalyticstoday.com%2fbest-practices-for-marketing-automation%2f&c=1021006215886540396&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment