امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

UNSW bets big on Adobe Experience Cloud to lift digital game

Separately, UNSW has a clear CRM strategy with Microsoft Dynamics as the foundation technology. While that integration with Adobe is expected to be straightforward, what Hoegh-Guldberg admitted will b...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B902871C4D1A4E15B2659BA9888ED685&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f650467%2funsw-bets-big-adobe-experience-cloud-lift-digital-game%2f&c=12183877679657677932&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment