Separately, UNSW has a clear CRM strategy with Microsoft Dynamics as the foundation technology. While that integration with Adobe is expected to be straightforward, what Hoegh-Guldberg admitted will b...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B902871C4D1A4E15B2659BA9888ED685&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f650467%2funsw-bets-big-adobe-experience-cloud-lift-digital-game%2f&c=12183877679657677932&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment