امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 30, 2018

What Might Be Next For Salesforce?

Salesforce.com (NYSE: CRM) continues to stun the market with a performance that outpaces all expectations. The market was so pleased with Salesforce’s recently reported results that the stock reported ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B39737DB4696419D840C901A62510678&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fwhat-might-next-salesforce-sramana-mitra&c=14952616025360308941&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment