امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Portal deployment with DMM365: recipe of duplication

DMM365 connected to source CRM with rights to read desirable Saved views DMM365 connected to target CRM instance with rights to write all portal related entities 1. Backup your target instance with Dy...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA45AAF9DD4A4B96954E74BA0B27E694&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fb%2fcrmfields%2farchive%2f2018%2f12%2f29%2fportal-deployment-with-dmm365-recipe-of-duplication&c=10773513273913648349&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment