امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 30, 2018

Phoenix-Based Partner Relationship Management Company Allbound Secures $3.61 Million

Essentially, Allbound acts as a layer in your technology stack by integrating with the CRM tools that you are used to. And Allbound is going to continue to be the leader for mid-market and B2B compani...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8A4821C1239A4BBAAB223172E01F95AE&url=https%3a%2f%2fpulse2.com%2fallbound-3-61-million-funding%2f&c=872044321540255122&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment