امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

Call Center CRM Integration Advanced Functionalities

There are many companies, call centers, KPOs and BPOs that use the call center solution to take care of their inbound and outbound calling campaigns. Also, they use the CRM system to take care of lead ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=15068E9D95574F5C9D7993B0E3B7CCE3&url=https%3a%2f%2fwww.selfgrowth.com%2farticles%2fcall-center-crm-integration-advanced-functionalities&c=16603425227418804514&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment