امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 31, 2018

5 direct store delivery best-practices that will drive customer satisfaction and sales for FMCGs

Understanding customers’ evolving behaviors and preferences leads to more meaningful engagement opportunities. By using a mobile CRM solution, your team will have a 360˚ view of the whole sales order ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA45AAF9DD4A4B96954E74BA0B27E694&url=https%3a%2f%2fwww.pepperi.com%2f5-direct-store-delivery-best-practices-drive-customer-satisfaction-and-sales-for-fmcgs%2f&c=3283632288502825540&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment