امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 9, 2018

MagneticOne Ventures Announces Trujay Investment and CRMOne Acquisition

Nov 1, 2018 - MagneticOne and Trujay Group have announced the acquisition of CRMOne LLC has completed, and now the newly formed Trujay can provide CRM users with expanded data migration and integratio...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B97AA214664A481ABDC55D716A2A2404&url=https%3a%2f%2fwww.data2crm.com%2fmigration%2fblog%2fmagneticone-ventures-announces-trujay-investment-and-crmone-acquisition%2f&c=15657909224040440801&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment