امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

"Aligning Sales and Finance - No More Compromises The Business Case for Integrating Salesforce CRM and Cloud Financials"

Free White Paper: "Aligning Sales and Finance - No More Compromises The Business Case for Integrating Salesforce CRM and Cloud Financials" ERP and Salesforce needn't be isolated islands of automation. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB890A80CC3E4AF197002E47D6530118&url=https%3a%2f%2fwww.tradepub.com%2fform%2faligning-sales-and-finance--no-more-compromises-the-business-case-for-integrating-salesforce-crm-and-cloud-financials%2fw_aaaa6369%2fprgm.cgi%3fsr%3dhicat&c=10015835154664987885&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment