امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 10, 2018

80% of Dubai hotel bookings made using mobile phones

Whilst 63% of properties already offer digital guest surveys to improve their service, the report highlighted customer relation management (CRM) as an area for further development with 21% currently o...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB890A80CC3E4AF197002E47D6530118&url=http%3a%2f%2fwww.hoteliermiddleeast.com%2f34702-80-of-dubai-hotel-bookings-made-using-mobile-phones%2f&c=8755611162381714650&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment