امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 8, 2023

Whatever happened to ASOS - and how can it be fixed in the retail market of the Vaccine Economy?

I think more excitingly on the growth side, we started using AI-driven one-to-one personalization across the journey, particularly in our CRM program. I think as a fashion brand what we often assume ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=654c03492b894b2eac73861a4cd92769&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fwhatever-happened-asos-and-how-can-it-be-fixed-retail-market-vaccine-economy&c=16241756784183417980&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment