امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 8, 2023

3 Potential Trillion-Dollar Companies That You Didn’t See Coming

InvestorPlace - Stock Market News, Stock Advice & Trading Tips The future of the economy remains uncertain, with divergent opinions among ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=654c03492b894b2eac73861a4cd92769&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2f3-potential-trillion-dollar-companies-that-you-didnt-see-coming-1032790307&c=18206275796169636309&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment