Mayo Performing Arts Center (MPAC) has received a grant from the New Jersey Cultural Trust to improve the effectiveness of MPAC's CRM (Customer Relationship Management) system.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=655fc9bd62e349a9a7760ee82f582a85&url=https%3a%2f%2fwww.broadwayworld.com%2fnew-jersey%2farticle%2fNew-Jersey-Cultural-Trust-Grant-To-Aid-MPAC-in-Improving-CRM-System-20231121&c=18439891554527322417&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment