امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 30, 2023

SaaS Stocks Are Back in Business -- and These 2 Are Soaring

Salesforce has been able to grow significantly, particularly given its size. Revenue climbed 11% year over year to $8.72 billion, with 13% growth in subscription-based revenue. Adjusted earnings of $2 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6568f6688a684ef3aaed0efa85576f71&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2023%2f11%2f30%2fsaas-stocks-are-back-in-business%2f&c=17050578700221564252&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment