امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 3, 2023

Mitchell 1 adds enhancements to shop management

LAS VEGAS — Mitchell 1, a provider of repair information solutions for the vehicle repair industry, has introduced several enhancements to its shop management software offerings.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65456bb41d3e4715afcfe546f1eba031&url=https%3a%2f%2fwww.tirebusiness.com%2fsema-aapex%2fmitchell-1-adds-enhancements-shop-management&c=14399756646964402096&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment