امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 1, 2023

DoubleVerify Expands Measurement Capabilities to Amazon Custom Audiences

DoubleVerify, providers of a platform for digital media measurement, data, and analytics, has expanded measurement coverage to advertisers using Twitch inventory and Amazon custom audiences in Amazon ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6542c89056fd41068a9c50a0eb92642e&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d161248&c=15587064910957491020&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment