امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 22, 2023

Pipedrive Welcomes Phillip Mellet as the New General Counsel

Pipedrive, the easy and effective sales CRM for small businesses, today announced the appointment of Phillip Mellet as its new General Counsel. With more than 15 years of experience in corporate, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=655e6a40fd4044e8816acdaecedb9c9d&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2023%2f11%2f21%2f9921767.htm&c=5845929228975861234&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment