امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 2, 2023

Customer Commerce Offers SMBs an E-Commerce Path to Better CX

Smaller enterprises often discover they are priced out of typical CRM platforms’ high-tech, big feature offerings. Mikel Lindsaar, founder and CEO of StoreConnect, noted that merchants often must ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65440c4ca9be42c48a3a58b321457763&url=https%3a%2f%2fwww.crmbuyer.com%2fstory%2fcustomer-commerce-offers-smbs-an-e-commerce-path-to-better-cx-177820.html&c=4987948305964987980&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment