امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 2, 2023

Serendipity Becomes a HubSpot Certified Agency Partner

Serendipity is pleased to announce it has joined HubSpot as a Certified Agency Partner. The Hubspot Solutions Partner Program is an ecosystem of experts that offer marketing, sales, customer service, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65440c4ca9be42c48a3a58b321457763&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2023%2f11%2f01%2f9909869.htm&c=11155006263052967788&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment