امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 8, 2023

SS&C adds new CRM tech for advisors

SS&C, a global provider of services and software for the financial services and healthcare industries, announced a new client relationship management technology last week that aims to “redefine the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=654c03492b894b2eac73861a4cd92769&url=https%3a%2f%2fwww.investmentnews.com%2fssc-adds-new-crm-tech-for-advisors-245446&c=7192767687815755322&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment