امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 10, 2023

Retailers Must Embrace Holiday Shopping’s Evolving Digital Landscape

The festive jingles and holiday lights may remain constant, but the holiday shopping landscape is evolving. As technology embeds itself deeper into our lives and consumer values and priorities undergo ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=654ea6552a22491f8e69e65961fe60ba&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fWeb-Exclusives%2fViewpoints%2fRetailers-Must-Embrace-Holiday-Shoppings-Evolving-Digital-Landscape--161398.aspx&c=1567644888715431958&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment