امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 7, 2023

Giveffect Selected by Tides as Leading CRM Platform to Strengthen Fundraising of the Organizations it Supports

NEW YORK, Nov. 7, 2023 /PRNewswire/ -- Giveffect, a leading 10-in-one nonprofit technology, proudly announces its selection as a Donor CRM of choice by Tides Center. In pursuit of its mission to equip ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=654ab1e29e6640718c491571a8f0e692&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2023%2f11%2f07%2f9912744.htm&c=5114095931524405243&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment