AWS increases its company-wide use of Salesforce’s CRM offerings, including adopting Data Cloud to manage its unified customer profiles SAN FRANCISCO & LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--At AWS re:Invent, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656501f92af146da8501c070020bce8f&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20231127174100%2fen%2f&c=10868081038638659483&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment