امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 27, 2023

Salesforce and AWS Expand Partnership for Customers to More Easily Build Trusted AI Apps, Deliver Seamless CRM Experiences, and Bring Salesforce Products to AWS Marketplace

AWS increases its company-wide use of Salesforce’s CRM offerings, including adopting Data Cloud to manage its unified customer profiles SAN FRANCISCO & LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--At AWS re:Invent, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656501f92af146da8501c070020bce8f&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20231127174100%2fen%2f&c=10868081038638659483&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment