امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 24, 2021

Why Salesforce Shares Continue To Rise Today

Salesforce.com Inc (NYSE: CRM) is trading higher Friday after several firms maintained bullish ratings on the stock and raised price targets following the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F43923428E743FFB9E6A4A3A653C34F&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2f21%2f09%2f23095308%2fwhy-salesforce-shares-continue-to-rise-today&c=8032258840793998018&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment