امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 30, 2021

Supply chain troubles drive Salesforce's forecast for 20% increase in prices this holiday season

Supply chain problems will hit consumers in the wallet during the holidays, with Salesforce.com Inc. forecasting a 20% increase in prices for the shopping season and beyond. The global supply chain ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7658DD6445E3467D881AABD014369B15&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2fnews%2fmarketwatch%2f20210930635%2fsupply-chain-troubles-drive-salesforces-forecast-for-20-increase-in-prices-this-holiday-season&c=4482904248405916863&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment