امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 27, 2021

Guide to Content Marketing for Law Firms

The digital world is a marketing hotspot for your law firm, so if you don't understand the value of content marketing yet, then it's time to get acquainted! More and more lawyers are starting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=543A108071E14F6FA83444A0D4C66D4E&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2fguide-to-content-marketing-law-firms&c=13385181814644079298&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment