امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 27, 2021

14 Low-Cost, High-Impact Tech Initiatives Any Business Can Benefit From

There are a number of simple tech solutions that can help businesses manage their workflows, analyze data, improve cybersecurity and more, all at a reasonable cost and without the need for a fully ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=903B465030354E3988027976679D63CF&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2021%2f09%2f27%2f14-low-cost-high-impact-tech-initiatives-any-business-can-benefit-from%2f&c=11208226331239780468&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment