Google is integrating its Chrome OS Enterprise with cloud-first contact center players such as 8x8, RingCentral, Five9, Vonage, Genesys and Edify. With the move, Google is rolling out Chrome ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=543A108071E14F6FA83444A0D4C66D4E&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fgoogles-chrome-os-enterprise-targets-contact-centers-with-variety-of-partners%2f&c=11193653133235207915&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment