امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 29, 2021

Floify Integrates With Unify CRM to Optimize Mortgage Loan Originators' Sales and Marketing Processes

Floify, the leading developer of point-of-sale (POS) technology for the mortgage industry, announced its integration with customer relationship management (CRM) and marketing automation ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8B449D9CC0E94419B75EAED90440CBEF&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ffloify-integrates-with-unify-crm-to-optimize-mortgage-loan-originators-sales-and-marketing-processes%2farticle_455de1b7-a987-5583-b907-64a245a106b4.html&c=10416457905484435724&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment