Floify, the leading developer of point-of-sale (POS) technology for the mortgage industry, announced its integration with customer relationship management (CRM) and marketing automation ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8B449D9CC0E94419B75EAED90440CBEF&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ffloify-integrates-with-unify-crm-to-optimize-mortgage-loan-originators-sales-and-marketing-processes%2farticle_455de1b7-a987-5583-b907-64a245a106b4.html&c=10416457905484435724&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment