امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 27, 2021

Optimove Obtains $75M To Scale Customer Journeys and Personalization

The financing will support continued investment in strategic hiring and M&A, expansion of the company’s Customer Relationship Management (CRM) Marketing platform, and further growth for the company as ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=903B465030354E3988027976679D63CF&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2foptimove-obtains-75m-to-scale-customer-journeys-and-personalization%2f&c=4746691192111729023&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment